(: blod skratt och tårar!!

Linn och Elin drog hem för en stund sen, men dom kommer snart igen;D  min plan om skräckfilmen gick inte så bra(; dom märkte att det inte var rätt film ganska snabbt, höh. men sen satte vi på rätt film och det slutade med att vi satt och grät alla tre(: sen så kollade vi på en annan och, ja det gick juh bra;D hahah:   Let us ****!! 
Linns "kompis" Mathias kommer kanske på matfestivalen och Elins "kompis" Daniel med:S och Alma kommer ju springa runt som på forward och skadevi så jag är nog rätt ensam om inte min majjam följer med(:<3  aja det blir kul iallafall:D<33

elins+buske:S<3

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha! tro inte att jag tänker springa runt så och skämma ut mig! xD <33

2009-08-14 @ 00:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0