Shopping<3

Idag så var jag på stan med linn:) köpte en tröjja på veromoda och antsikts kräm på åhlens:)  sen så följde jag med henne och kollade på fotboll för hon skulle spela med damlaget:) linn gjorde ett mål och dom vann med5-2 tror jag, sen så kom Blondinalma, Jag, Linn och Alma skulle kollat på film men mitt ps2 funkar inte längre.
imorron så kommer linn hit tidigt så ska vi gå ut och gå, efter det så gör vi oss iordning och sedan drar till henne på kräftskiva<3 

vara snäll och kommentera?(a)<33






Nya tröjjan på bild, kolla inte på mej...
jag i nyatröjjann


Kommentarer
Postat av: linn

sööötan :) 4-2 blev det men skit samma kommer snart :P < 3

2009-08-15 @ 11:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0