En bild på mej;O<3

Hejhej, sov över hos farmor idag:) och imorse åkte jag, Sebastian, farmor och G-mola (gammelmormor) till kusten över dagen, först var vi på torp och kikade (hittade en jättefin jeans skorta från gina), sen bar det vidare till lysekil och sedan unda camping för att bada:) efter vi "badat" så åkte vi upp till Majbritt och Rolf(släkt), det var kul eftersom jag inte har träffat dom på fyra år:) sen bar det hemmåt igen(:  Imorgon hoppas jag att Alma eller någon kan göra något, ska nog städa lite på förmiddagen bara. tisdag ska jag förmodligen till stan med mamma och köpa kläder inför skolan(:

pussen<3

mickaelaherselff  


Kommentarer
Postat av: Anonym

kusten ÄR bäst!!!!!

vi älskar dee! <3

2009-08-13 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0