<3

Sommarlovet vart inget bra än sålänge men om två veckor så åker jag till danmark (över dagen), Det blir ganska skönt sen så ska jag och mamma till göteborg någon dag då men vi får väl se om hon håller vad hon lovat. Eftersom alla är bortresta så blir det mest chilla fast jag har inte blivit något brun den här månaden tycker jag:/ menmen, solen kanske kommer om man slutar bry sej? imorgon ska jag iallafall ta en lång promenad med hundarna för nu var det ett tag sen jag gjorde det faktist, sen efter det ska jag gå ner till mormor och morfar för att hämta min cyckel och på kvällen får vi gäster så vi ska diskutera med dom vilken dag vi ska åka till danmark eftersom dom ska med.
TJINGELING:)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0