<33

Idag så va jag på släkt middag, jätte kul faktist, först så åt vi, sen busade jag lite med henry och vilmer (mina sysslingar).  Igår så bestämde vi när vi skulle åka till danmark (förmodligen) och isf blir det nog på tisdag om två veckor:) nästa helg åker jag till sunne, kanske jag redan har skrivit? menmen, Linn ska kanske följa med dit. Då ska vi nog till sunne vattenland, sola och shoppa;) Men imorgon så ska jag iallafall vara med linn och vi får väl se vad vi hittar på, kanske åker till stan en sväng eller så drar vi ner och badar.
tjingeling:) 
gammal bild på lillan<33

Gammal bild på lillan;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, som vanligt posar Linn! xD <3

2009-07-26 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0