ännu en "sjuk" dag.

Hej bloggen.
Jag vet inte riktigt vad jag skriva, men jag kan ju börja med att dagen har varit i stort sett skit.
vaknade med huvudvärk och ännu en morgon jag knappt kan andas, men iaf så gick jag upp och kollade på idol halva dagen, gjorde iordning mej för att gå på gudstjänst med Linn och det var ju iof kull att träffa Lillan eftersom hon har varit borta hela helgen, i kyrkan fick jag världens hostanfall, jag spydde nästan (skämtar inte!) så jag gick ut en stund, sen drog jag hem och käkade och nu sitter jag här och mår ännu sämre.

man gör sina val i livet, något val kommer att bli fel och man sårar alltid någon.
dina viljor blev iallafall uppfyllda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0