Sjuk och alla är borta i helgen.

Sitter och pratar med Linn, jag har presis städat klart. Idag har jag gjort ungifär lika mycket som igår förutom att jag har städat då. Imorgon blir det iväg till skolan! sen följer jag nog med Elin till rese (trorjag) eftersom hon ska till karlsborg, sen på kvällen ska vi ha kräftskiva, varken Linn, Alma eller Elin kan komma eftersom Linn och Alma har konfirmationsläger och Elin ska till Karlsborg, men ska ringa my om en stund, håller tummarna för att hon kan! Ni får väl ha det såbra så hörs vi nog imorgon(:


Catipillar in the tree
How you wonder who you'll be,
Can't go far
But you can always dream,
Wish you may and wish you might
Don't you worry
Hold on tight,
Promise you there will come a day,
Butterfly fly away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0