Händelser(: <3

Eftersomjag ändå inte har något att göra så tänkte jag ladda upp lite bilder som jag glömt:)


Matfestivalen-09


Alma i en vild diskussion;) (någon smygfotade henne medans jag och Hannah åkte karusell) 
Alma i en vild diskussion:)
still talking?
'Almas vilda diskussion fortsätter;)
Hannah och jag åker:)
Hannah och jag åkte denna tur;)
Någon smygfotade även massa folk:S
Någon smygfotade allt folk med min telefon:)
Jag, Linn och Hannah virrade runt i lustigahuset;)
Hannah och Lillan springer runt i lustiga huset;)

Linns kalas:)

tjejjerna<3
återigen tjejjerna hos linn:DTjejjerna hemma hos linn på kalas;)

Almas kalas:)

FJORTISAR!
sara posar hahaa på almas fjortiskalas:)<3pillan och linda på almas fjortiskalas<3:)majja på almas fjortiskalas <3:)Linn på almas fjortiskalas:)<3


Kommentarer
Postat av: Alma

DU ÄR SÅ DÖD IMORGON SKA DU VETA!!!!! ;D <3

2009-09-28 @ 15:29:54
URL: http://bibbitheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0