Namnsdagen...

Hejhej, jag va i skolan idag iallafall eftersom jag skulle sitta i cafeterian med Alma:) det var ganska kul faktist förutom att nalle blir arg på alla hela tiden och att jag hade feber hela dagen, efter så drog jag, Linn och Majja ner till stan, först blev det donken: Jag väntade på att pappa skulle sätta over pengar så jag kude köpa ngt attt äta eftersom jag bara hade en 10a och inte mådde bra, sen gick jag fram till kassan för att testa ifall jag hade fått pengarna än men det hade jag inte så då sa jag att jag ville ha en cheeseburgare för 10 isället men då helt plötsligt sa killen som stog brevid mej att han kunde betala det jag hade beställt från början, jag tackade nej men han ville inte ge sej:O somtur var lyssnade kassörskan på mej ist;) sen drog jag hem och sov bort febern en aning sen kom linn och då blev det ikon.
tack för en lyckad namnsdag:)<3


Kommentarer
Postat av: fulsak<3

sööta mickaeeellla!!!!<3<3

2009-09-30 @ 15:01:39
URL: http://www.feiziashemlighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0